پنج شنبه 18 آذرماه سال 1400 شتاب دهنده کایت با همکاری دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان، پارک علم و فناوری و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان اولین استارتاپ دی کشاورزی و صنایع وابسته  را برگزار نمود.شروع این رویداد در سالن شهید پرتوی دانشکده فنی، کار تیمی در سالن شهدای گمنام و اختتامیه در سالن خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان انجام شد.

تعداد شرکت کنندگان این رویداد 38 نفر و تعداد ایده های ارائه شده توسط شرکت کنندگان 15 ایده بود.بعد از فرایند رای گیری با رای مستقیم خود شرکت کنندگان 7 ایده انتخاب شده و به تبع آن 7 تیم شکل گرفت.

در این رویداد یک روزه 4 کارگاه با عنوان های کارگاه تسهیل گری، بوم مدل کسب و کار، MVP و اعتبارسنجی و نحوه ارائه برپا شد.در ادامه شرکت کنندگان به کار تیمی پرداخته و بوم مدل کسب و کار خود را تکمیل و ارائه‌ای را در قالب پاورپوینت برای داوران تهیه نمودند. در مراسم اختتامیه هر یک از تیم ها مدت زمان 5 دقیقه فرصت برای ارائه و 3 دقیقه برای پاسخ به سوالات داوران داشتند.داوران محترم طبق شاخص های از پیش تعیین شده (فرم داوری مورد تایید) به هر تیم امتیاز داده و بعد از محاسبه امتیازات سه تیم برگزیده اعلام و به آنها هدایای نقدی اهدا شد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *